Postimies kiikutti minulle kirjeen Violariumista, josta Salainen RistiPistoYstäväni oli tilannut minulle paketin! Hän lähetti minulle kauniin ohjeen, josta jo suunnittelen tekeväni sellaisen biscornun, on se sen verran vinkeän näköinen kapine. Salainen ystäväni oli onnistunut ostamaan myös Atalien käsinvärjättyjä lankoja juuri minulle sopivina vihreän sävyinä, sekä vielä lisukkeena oli lahjakortti Violariumiin. Ja kun kerran pellavaa löytyy kaapeista niin mitä sitä enää odottaa? Innokkaana jo sivuilta kuikuilin himoitsemaani pistelijän tuolia, saa nähdä miten naisen käy.

1063720.jpg

Toimitus pahoittelee surkeaa kuvaa, minulla ja tietokoneella tuntuu olevan (taas) eri kieli mitä puhumme. Tämä törppö ei onnistunut edes lisäämään kuvaa SRPY:n sivuille, tuli vain herjaviestiä. Ei hätää, ratsuväki on jo kutsuttu.