Kautta häntäni! sanoisi muumipappa, vihdoinkin se toimii. Siis kuvien siirto koneelle, ei minun valokuvaustaitoni!

Menneellä viikolla oli syntymäpäiväni ja minua lahjottiin lukuisin ihanin paketein. Tässä kuvasia:

Marjolta sain kirjotun kortin (suosikkiaiheeni!) sekä ohjeen, 150 Itty-bitty motifs, crescent coloursilta Grasshopperin ja Ruby Slippers-langat, nämäkin suosikkiväreissäni, sekä lajitelman teetä. Ne kyllä maistuvat näin iltojen kylmentyessä ja kurkun edelleen köhistessä. Kiitos Maajo!

Tässä lähikuva kortista

Seuraavaksi minua muisti Pike hurmaavalla paketilla,

siinä oli kirjotut saksikoriste sekä biscornu, Pike kertoi suunnitelleensa nämä itse, olen otettu! Mutta ei paketti vielä siihen loppunut, sain lisäksi Stoney Creekin  Orient expressions ohjelehtisen,L'atelier du pic vertiltä 2 lankaa ihanissa vihreän ja violetin vaihtuvissa sävyissä, kaksi(!) blackwork pakkausta (toisen revin heti auki ja aloitin), kirjontakangasta sekä nuppineula-aiheista viimeistelykangasta. Iso kiitos Pikelle tästä paketista!

Jep, tarkkasilmäiset huomasivat, että kuvassa vain yksi pakkaus...tässä syy: Ja vastaus on kyllä, ripustusnauha on YLÖSALAISIN. Arvaas kuka muka tarkisti asian ennen kuin liimasi sen kuumaliimalla??? Tuo nauha oli siitä jännää, että se jotenkin imaisi itseensä tavallisen liiman millä ekana yritin. No näitä sattuu.

Mari muisti minua yhdellä suosikeistani, Little House needleworkinsin ohjeella "Travelling Stitcher" ja tukulla Crescent Coloursin lankoja siihen ohjeeseen. Jonkun poitänee taas tilata Casa Ceninasta kangasta, että pääsee tekemään tuon! Mari pisteli minulle ihanan syksyisen tyynyn, on kyllä niin kauniisti tehty ja viimeistelty että! Hän myös kertoi nakittaneensa Sarin tekemään salaisia tiedusteluja mistä pidän silloin kun pidin meillä ristipistotapaamisen! Hyvin oli taustatyöt tehty, sillä minähän aivan rakastan tammenterhoja!

Eikös olekin ihana? Kiitos Mari!

Ullan lahja saapui minulle viimeisenä, mutta jälleen kerran hyvää kannattaa odottaa sananlasku piti paikkansa. Ulla oli pistellyt minulle ihanan Lizzie Kate koristeen yhden yli floballe. Minä sitten rakastan näitä herkullisen näköisiä muffinsi ja kakku ohjeita! Huomatkaa tuo herttainen sydännappi mistä ripustusnauha roikkuu. Kuin piste Iin päälle!

Lisäksi sain häneltä Little House Needleworksin Chocolate Shoppen, pellavakangasta, DMC:n tuoksuvaa lankaa Ruusun tuoksuisena sekä minipakkauksen samaa sarjaa, Honeysucle-nimellä. Tämä tuoksulangat on minulta jääneet kokeilematta, nyt taitaa olla aika käydä testaamaan. Lisäksi oli vielä ihailemiani pieniä riipuksia, joissa oli tekstinä joko Made with love tai Hand made with love. Kiitokset Ullalle tästä ihanasta paketista!